× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر شبکه تهران از برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در برنامه «مثبت تهران ۲۰» خبر داد و گفت: در این زمینه حتماً از حضور و نظرات گروه‌های مختلف فکری برای گرم شدن هر چه بیشتر تنور انتخابات بهره مند خواهیم شد.

به گزارش ثمره نیوز،محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، در خصوص سازوکار برنامه «مثبت تهران ۲۰» با محوریت برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مفتخر هستیم که با مطالعات و برنامه ریزی های صورت گرفته به یک جمع بندی مناسب برای تهیه برنامه‌ای مختص به انتخابات رسیدیم.

 

اعلمی با بیان اینکه تهیه برنامه انتخاباتی از تکالیف شبکه است، گفت: در این خصوص به صورت ویژه به موضوع انتخابات پرداخته خواهد شد و در همین راستا برنامه «تهران ۲۰» در روزهای شنبه با عنوان «مثبت تهران ۲۰» بر روی آنتن شبکه تهران می‌رود و امشب دوم دی ماه، اولین برنامه با محوریت انتخابات، با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، که مسئولیت اجرایی برگزاری انتخابات در استان تهران را دارند، از این شبکه پخش شد.

 

مدیر شبکه تهران در خصوص برنامه ریزی این شبکه برای تهیه و تأمین برنامه انتخاباتی طی هفته‌های آتی نیز بیان کرد: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات، این برنامه میزبان حضور برخی مسئولین از جمله رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران، فرماندار شهر و سایر فرمانداران استان تهران خواهد بود.

 

وی در ادامه از برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در برنامه «مثبت تهران ۲۰» خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه حتماً از حضور و نظرات گروه‌های مختلف فکری برای گرم شدن هر چه بیشتر تنور انتخابات بهره مند خواهیم شد.

 

اعلمی با اشاره به خط مشی این برنامه مبنی بر تکیه به چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت: به طور قطع شاهد ظهور و بروز چهار محور اصلی «امنیت»، «مشارکت»، «سلامت» و «رقابت» در برنامه انتخاباتی «مثبت تهران ۲۰» خواهیم بود و بیانات رهبری با موضوع انتخابات محور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه