× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

خطیب نماز جمعه پاکدشت در ادامه افزود: امامین انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را مسئله نخست اسلام می دانند و امروز اکثر مردم جهان این سخنان را قبول دارند و در میدان حضور پرشور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثمره نیوز، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸سالروز شهادت سردار دلها، سردار بین المللی مقاومت و سرباز ولایت و وطن حاج قاسم سلیمانی است. ایشان عاشق خدمت و جهاد بودند. طوفان الاقصی و وحدت میادین بین امت های مسلمان و مردم جهان خون اورد این شهید والامقام است.

 

خطیب نماز جمعه پاکدشت در ادامه افزود: امامین انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را مسئله نخست اسلام می دانند و امروز اکثر مردم جهان این سخنان را قبول دارند و در میدان حضور پرشور دارند. اهداف حاج قاسم سلیمانی همان اهداف امامین انقلاب اسلامی است که در قالب مکتب ایشان در جهان تکثیر شده و همچنان این تکثیر ادامه دارد تا غده سرطانی اسرائیل ازبین برود. حاج قاسم سلیمانی نخ تسبیح کشورهای اسلامی و فلسطین است به گونه ی که دشمنان همچنان از نام حاج قاسم سلیمانی به شدت هراس دارند.

جوکار در ادامه خطبه دوم این هفته به اهمیت زنده نگه داشتن ۹دی اشاره کرد و اضافه کرد: چرا باید پس از گذشت ۱۴سال یاد ۹دی زنده نگه داشته شود؛ ۹دی مصداق آیه ۵ سوره ابراهیم(ع) است روزی که ملت ایران به اراده خدای متعال سیل خروشانی از غیرت و عزت را نسبت به اعتقاد خود به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و در راستای حمایت از ولایت و ولایتمداری نشان دادند و همچنین بساط عمر فتنه گری را پایان دادند.دشمنان بین المللی با شعار تقلب حق ملت ایران را تضییع کردند و بدنبال نابودی انقلاب اسلامی با دروغ و تحریف بودند.

وی افزود: دشمنان هنوز دست از براندازی انقلاب برنداشتند و در این ۲ماه مانده به انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق رای با دروغ گویی و تحریف و کوچک نمایی عملکرد دولت سیزدهم هستند. هوشیارانه عملکرد دولت سیزدهم که عملکرد زیرساختی برای کم کاری های صورت گرفته در دولت قبل است بیان کنیم. رئیس جمهور در اجلاسیه قم به صراحت گفت که به دنبال ایجاد تحول و گسترش ما می توانیم و تقویت زیرساخت های کشور در حوزه های مختلف چون اب و برق و گاز است. در دولت گذشته باید ۲۸ هزار مگاوات برق تولید می شد که انجام نشد اما در این ۲سال دولت سیزدهم، ۸هزار مگاوات تولیدبرق رشد کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه