× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت گفت: گردهمایی ۱۲۰هنرمند هنرهای تجسمی در راستای اجرای جهاد تبیین و ترسیم وقایع مهم زندگی حضرت زهرا(س) انجام شد.

مرتضی علوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ثمره نیوز، با اشاره به گردهمایی امروز بیش از ۱۲۰ هنرمند هنرهای تجسمی شهرستان اظهارداشت: این گردهمایی برای نخستین بار در راستای گام به گام جهاد تبیین با توجه به جلوه های گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) شکل گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به حرکتهای برنامه ریزی شده اداره فرهنگ و ارشاد پاکدشت در راستای زمینه سازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اذعان کرد: گردهمایی امروز برای ایجاد یک سرآغاز و هدایت و زمینه سازی برای حرکتهای تبیینی انقلاب اسلامی که در گام دوم انقلاب بیان شده است و این حضور باعث ایجاد سیاست ها هم افزایی فرهنگ و ارشاد اسلامی که همان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت ها ادامه دار خواهد شد و دلیل اینکه این گردهمایی حول محور پیکر مطهر ۵شهید گمنام اجرا شده برای تبیین گمنام‌بودن مزار حضرت فاطمه زهرا(س) و معنادار کردن هنرهایی که امروز توسط هنرمندان نوجوان خلق می شود است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه