× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

اجرای عملیات احداث و تجهیز بوستان بزرگ مدرن و تفریحی شهید قاسم سلیمانی این شهرستان با سرعت بالا به همت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود .

به گزارش گروه اجتماعی ثمره نیوز، بوستان بزرگ مدرن و تفریحی  شهید قاسم سلیمانی در مساحت ۶٫۵ هکتار در حال نهایی شدن مراحل تکمیلی تجهیز است،یکی از مهمترین و شاخص ترین پروژه های در دست اجرای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اسلامشهر بوده که با امکانات خاص و منحصربفرد خود در شهرک امام حسین(ع) (میان آباد) این شهرستان در مرحله تکمیلی احداث و تجهیز می باشد .

در طراحی این بوستان بزرگ امکانات منحصربفردی همچون شهربازی مدرن، کافه رستوران هوایی(استفاده از یک فروند هواپیمای مسافربری)، آبشار ۸ متری، زمین فوتبال و … در نظر گرفته شده و هم اکنون نیز ساخت کلبه سنتی روستایی در این پارک در حال انجام است.

همچنین از دیگر اقدامات انجام شده می توان به اتمام بتن ریزی کف دریاچه مصنوعی و آبگیری آن ، کاشت انواع گل در تپه مصنوعی و همچنین انواع درخت و نهال غیر مثمر زینتی ، سیستم آبیاری و روشنایی بوستان نیز در حال  تکمیل شدن است  در این بوستان اشاره نمود که توسط عوامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری اسلامشهر در دست اجرا می باشد.

یادآور می شود،در راستای تأمین سرانه های رفاهی بافت جدید موقوفه شهرک امام حسین (ع) (میان آباد) اسلامشهر،عرصه این بوستان به مساحت ۶٫۵ هکتاری از سوی موقوفات مدرسه عالی شهید مطهری (ره) در اختیار شهرداری اسلامشهر قرار گرفته است .

 

انتهای پیام/

حسین رشیدی

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه