× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

در جلسه ستاد هماهنگی انتخابات شوراها ، ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی منطقه 13 ، 120 شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در محدوده منطقه تعیین شد .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، ستاد هماهنگی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۱۳ با حضور مجتبی شکری شهردار منطقه ، فرزاد نیا دادستان ناحیه ۸ تهران ، حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه ، فریدون فر رئیس مرکز بهداشت شرق تهران ، دبیر دبیران شورایاری محلات ، رئیس ستاد هماهنگی انتخابات منطقه ۱۳ و مسئولین نهادها و سازمان های دولتی در سالن اجتماعات ۹ دی برگزار شد.

در این جلسه ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در برگزاری سه انتخابات شوراها ، ریاست جمهوری و میان دوره ای خبرگان توسط حاضرین ارائه و چگونگی بر نحوه نظارت و اجرای صحیح مصوبات جلسات ستاد هماهنگی انتخابات منطقه بررسی شد.

همچنین با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و لزوم حفظ سلامتی شهروندان و عوامل اجرائی و امنیتی انتخابات، تمهیداتی برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شد .

مجتبی شکری، شهردار منطقه با بیان اینکه سه انتخابات شوراها ، ریاست جمهوری و میان دوره ای خبرگان در ۲۸ خرداد با حضور مردم انقلابی انجام خواهد شد ، ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه۱۳ برای همکاری با ادارات و دستگاه های مجری امر انتخابات در چهار چوب قوانین و مقررات گفت : با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شهری از قبیل ایجاد فضاهای شهری برای تبلیغات داوطلبان و آماده سازی شعب اخذ رأی زمینه لازم را برای حضور پر شور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات فراهم می کنیم .

در ادامه، هریک از نهادها ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری در این امر مهم، پیشنهاداتی نیز ارائه دادند.

همچنین در پایان سید محمد هادی حسینی ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی شعب اخذ رأی و تأمین نیروی انسانی مطرح کرد.

او همچنین با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در شرایط کرونایی، تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهادهای دولتی بایستی در برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از انتخابات همکاری لازم را با ستاد هماهنگی انتخابات منطقه ۱۳ داشته باشند.

با هماهنگی روسای نهاد های منطقه۱۳ در این جلسه ، ۱۲۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه