× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تابلوهای تبلیغاتی منابع درآمد شهری محسوب می‌شوند و با درختکاری‌های بعضا اشتباه از دید خارج می‌شوند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حمید صابر فرزام معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران،در جلسه «هم […]

معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تابلوهای تبلیغاتی منابع درآمد شهری محسوب می‌شوند و با درختکاری‌های بعضا اشتباه از دید خارج می‌شوند.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حمید صابر فرزام معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران،در جلسه «هم اندیشی روسای ادارات زیباسازی مناطق 22 گانه شهرداری تهران» که در محل سازمان زیباسازی برگزار شد، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه در موضوع تابلوهای تجاری در مناطق با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: در برخی از مناطق خیلی از تابلوهای تجاری بوسیله گیاهان شدیدا از دید خارج می‌شوند.
وی ادامه داد: ممکن است در جایی گیاهانی از قبل وجود داشته باشند که بعدها در کنار آن تابلویی ایجاد شده، اما به کرات با این موضوع مواجه هستیم که تابلو جانمایی و نصب شده و فضای سبز منطقه چندین درخت را در مقابل تابلو کاشته است که ظرف چند سال کل تابلو را فرا می‌گیرد، الان برای پیدا کردن جاهای جدید برای نصب تابلو با مشکل جدی مواجه هستیم.
فرزام تصریح کرد: فضای سبز امری ضروری و مهم در شهر است، اما درآمدهای شهری را تحت تاثیر قرار داده و شاید در بیش از 50 درصد محورهای اصلی تابلوهای تجاری درگیر درختان هستند. باید با مورد هرس فصلی و درست درخت‌ها حریمی را برای تابلوها به عنوان منابع درآمد پایدار شهری قائل شویم.
معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: گزارش‌های زیادی داریم که با وجود چندین متر فضای خالی درختی کاشته نشده اما دقیقا در جایی که تابلو قرار گرفته درخت کاری صورت گرفته است.
وی افزود: در خصوص تابلوهای اصناف نیز آیین نامه اجرایی در حال تدوین است و زمانبر بودن آن هم به این علت است که تفاهم با اتاق اصناف به راحتی صورت نمی‌گیرد چراکه آیین نامه باید مورد تایید آنها نیز قرار بگیرد. به نظر می‌رسد آخرین جلسات تدوین این آیین نامه تا هفته آینده به پایان برسد.
حمید صابرفرزام تاکید کرد: برخی صنوف تابلوهایی را نصب می‌کنند که به آن مجوز داده نشده یا اصلا نباید مجوز بگیرد، اما از سمت شهرداری مناطق بویژه نواحی این کار صورت گرفته است و درست نیست مجموعه‌ای در شهرداری مجوز دهد و ما مجبور به برخورد با آن باشیم.
معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سامانه یکپارچه‌ای در این زمینه تهیه شده که به زودی راه‌انداری می‌شود که حتی تابلوهای معرف عملکردی هم از این طریق باید مجوز بگیرند.
وی توضیح داد: مدیریت منطقه هم در این زمینه نظر خواهد داد اما خواهش می‌کنم مناطق در دادن مجوز تابلوهای اصناف دقت بیشتری داشته باشند.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد