× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر حدود 73 ون بدون سواری و در مجموع 151 ون سواری و غیر سواری، هزار و 900 وانت، 524 چرخی،51 مورد سایر(گاری دستی، موتور و سه چرخه) در شهر تهران فعالیت می کنند، گفت: فراوانی موارد یاد شده به ترتیب در مناطق 1، […]

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر حدود 73 ون بدون سواری و در مجموع 151 ون سواری و غیر سواری، هزار و 900 وانت، 524 چرخی،51 مورد سایر(گاری دستی، موتور و سه چرخه) در شهر تهران فعالیت می کنند، گفت: فراوانی موارد یاد شده به ترتیب در مناطق 1، 22 و 2 بیشتر از سایر مناطق است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهر نوشت،حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی ون کافه ها در شهر تهران اظهار کرد: پیرامون تصویب مصوبه ای در شورای شهر تهران در خصوص ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون، در شرکت ساماندهی مشاغل اقداماتی در این راستا انجام شده است که از جمله آن ها می توان به استعلام از نیروی انتظامی، دادستانی، اتاق اصناف، اداره بهداشت و تمام دستگاه های ذیربط اشاره کرد.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان در برخی از نقاط شهر تهران در این راستا گفت: بازار عبدل آباد، شب بازار میدان آزادی و چهارراه ولیعصر (عج) در همین راستا ساماندهی شده  اند. اولین جلسه در این خصوص پنج ماه پیش برگزار شد و در ادامه در جلسه امروز قرار است در خصوص محل های مجاز استقرار ون کافه ها و هزینه این امر تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر حدود 73 ون بدون سواری و در مجموع 151 ون سواری و غیر سواری، هزار و 900 وانت، 524 چرخی،51 مورد سایر(گاری دستی، موتور و سه چرخه) در شهر تهران فعالیت می کند. فراوانی موارد یاد شده به ترتیب در مناطق 1، 22 و 2 بیشتر از سایر مناطق است.

تحصیلی با اشاره به ساماندهی دستفروشان گذر احسانی نیز تصریح کرد: دستفروشان در گذر احسانی و تقریبا کل بازار مشغول به کار بودند، هم اکنون این افراد در محلی که شهرداری منطقه 19 به آنها اختصاص داده، با تشکیل بارازچه ای مستقر شده اند که خوشبختانه این اقدام با موفقیت انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان پارک سوار میدان آزادی اضافه کرد: اقداماتی که در این زمینه انجام شده با موفقیت روبه رو بوده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره هزینه دریافت شده از دستفروشان در طرح ساماندهی گفت: هزینه های دریافت شده در حد شارژ محل، نگهبانی و … است. همچنین نظارت بر کیفیت محصولاتی که به فروش می رسد بر عهده اصناف و اداره بهداشت است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه