× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

احمدلو دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران با حضور در منطقه21 با شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار دلها […]

احمدلو دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران با حضور در منطقه21 با شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در سانحه هوایی خطوط هواپیمایی اوکراین گفت: منطقه21 به عنوان نهمین منطقه از بین مناطق 22گانه، مفتخر به میزبانی از دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران و هیات همراهشان است.

وی همچنین افزود: حضور دبیر و اعضای هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در مناطق 22گانه، دو حسن ویژه دارد؛ یکی، شناخت بیشتر آنها نسبت به سازمان و همکاران؛ دیگری دلگرمی بیشتر همکاران به واسطه حضور مدیران گزینش شهرداری تهران در محیط های کاری شان.

شهردار منطقه21 با بیان این نکته که نهادهای نظارتی از جمله گزینش، یکی از اصلی ترین کارهایشان؛ “قضاوت است، یادآور شد: قضاوت براساس “عدالت و انصاف”، حائز اهمیت بالایی است. هنگامی که اعتماد بین همکاران نسبت به سازمان بیشتر شود، بحث عرق سازمانی هم بیشتر به چشم می خورد.

رحمانی با بیان اینکه منطقه21 از لحاظ انجام و بهره برداری از پروژه های بزرگ مشارکتی و مسئولیت های اجتماعی صنایع پیشتاز بوده است، تاکید کرد: ارائه خدمات بر پایه شناخت و منافع ذی نفعان است و شرط اصلی مشارکت هم بر اعتماد متقابل است که در همین راستا، انجام 90درصد پروژه های مشارکتی در منطقه21 بر پایه اعتمادی که بخش خصوصی به مجموعه مدیریت شهری منطقه21 پیدا کرده، انجام پذیرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که در قالب مسئولیت های اجتماعی(CSR)؛ کارخانجات، صنایع و همچنین شهروندان؛ گام های بلندی برداشته اند، تصریح کرد: مبحث معابر مشارکتی در مجاورت صنایع و نامگذاری آنان به نام کارخانجات، با هدف برون سپاری مواردی از جمله کاشت، نگهداشت، روکش آسفالت و جدول گذاری، آبیاری فضای سبز و تامین روشنایی و همچنین واگذاری موارد نگهداشت و آبیاری باغچه های روبروی منازل مسکونی شهروندان، علاوه بر ایجاد حس تعلق مکانی منجر به مشارکت و تعامل مطلوب شهروندان با مجموعه شهرداری نیز خواهد بود.

احمدلو دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: ارزش گزینش نیروهای خوش فکر و متعهد بسیار بالاست تا جایی که لازمه ایجاد حس اعتماد متقابل، ارتباط صادقانه است.

وی همچنین افزود: خداوند متعال بهترین گزینشگر است و همکاران ما در گزینش نیز می بایست در کارهایشان چینش براساس بینش داشته باشند تا شاهد نتایج بهتری باشیم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه