× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: شهدا مسیر حقیقت را با الهام از ولایت شناختن و آنرا برای ما به ارمغان گذاشتند

به گزارش ثمره نیوز؛ عصر روز گذشته، به رسم چهارشنبه های هر هفته طرح ایثار با دیدار از خانواده دو شهید گرانقدر شهرستان ورامین شهید معزز اسدالله دارندی و شهید والا مقام رضا محمد نژاد با حضور مسئولین محترم شهرستان ورامین کلید خورد.

در این دیدارها  حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور و امام جمعه موقت ورامین، درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه سپاه ورامین ، ازمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین ،  حسین فخاری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ورامین ، حسن فیروزی معاون برنامه ریزی ، احمدی مسئول ایثارگران سپاه حجت‌الاسلام والمسلمین عسگرزاده نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه ورامین حضور داشتند.

آزمان کادری با تاکید بر اهمیت پژوهش در زندگی شهدا گفت: شهدا مسیر حقیقت را با الهام از ولایت شناختن و آنرا برای ما به ارمغان گذاشتند.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران اضافه کرد: تعاریف خانواده از شهدا و قرائت و مطالعه شهدا بخشی از نگرش های شهید را برای ترسیم مسیر درست و حقیقی برای همه ما ممکن می سازد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه