× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان ایران اسلامی تبریک گفت. به گزارش ثمره نیوز،قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور […]

قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ثمره نیوز،قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی بویژه جوانان سرافراز شهرستان اسلامشهر تبریک گفت و اظهار داشت:جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد،یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است.

آرمیان گفت:جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.جوانی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی دوره جوانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر اظهار داشت:حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

ایشان در پایان یادی از همه تلاشگران جبهه سلامت مقابله با ویروس کرونا در سراسر کشور کرد و گفت:اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته و ضمن عرض خداقوت و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت کشور پزشکان ، پرستاران و کادر درمان ،فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان را تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه‌ترین تبریک را نثار روحیه بلند و همت والا و تلاش جوانان برومند ایران اسلامی در راه رسیدن به قله‌های عظمت ملت مسلمان ایران می‌نمایم.توفیق و موفقیت روز افزون تمامی مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه جوانان غیور و سرافراز کشورمان را در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت و رهبری نایب برحق امام زمان(عج) حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان خواستارم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه