× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت:تعداد 1000 پرس غذای گرم و 3000 بسته بهداشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بخش باقرشهر و کهریزک تهیه و در بین خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع گردید.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر، سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در تشریح اقدامات انجام شده در جهت کمک به نیازمندان دربرای نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت:در ادامه رزمایش کمک های مومنانه به افراد نیازمند در ایام عید نوروز سال ۱۴۰۰ و توصیه‌های مقام معظم رهبر،معاونت بسیج سازندگی ناحیه حضرت روح الله(ره) با تشکیل جلسات متعدد وهمکاری ائمه جمعه بخش های کهریزک ،قلعه نو و حسن آباد فشافویه و مسئولین بخشداری ها و دهیاری های هر سه بخش به حمدالله توانسته‌اند ۶۵۰۰ بسته معیشتی عیدانه که ارزش هر کدام از بسته ها ۳۵۰ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان تهیه و در ایام تعطیلات عید نوروز توزیع نمایند.

 

کاشفی در ادامه افزود: ایستگاه‌های صلواتی در هر سه بخش توسط پایگاه های بسیج با محوریت مساجد در محلات برپا گردیده و تست کرونا در ایستگاه‌ها از جمله عوارضی تهران قم با همکاری جامعه بسیج پزشکی ناحیه حضرت روح الله رحمت الله علیه و پایگاه های مقاومت بسیج از تاریخ ۲۸ اسفند لغایت ۱۴ فروردین۱۴۰۰ انجام گردیده است.

 

وی گفت: تعداد سه گروه جهادی نیز به مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب و سی سخت جهت یاری رساندن و تعمیر و بازسازی خانه‌های مسکونی زلزله زدگان اعزام گردیدند و یکی دیگر از اقدامات مهم گروه های جهادی این ناحیه در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد و مخصوصا جشن ولادت امام زمان عجل الله توسط این گروه ها در همه مساجد شهر برگزار گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت:تعداد ۲۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی نیز با همکاری خیرین و حوزه های بسیج کارگری، آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

 

کاشفی اظهار داشت:تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰۰ بسته بهداشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بخش باقرشهر و کهریزک تهیه و در بین خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع گردید و حدود مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان وجه نقد و تعدادی البسه و پوشک بچه و دیگر اقلام مورد نیاز برای زلزله زدگان سی‌سخت جمع آوری و ارسال گردید.

 

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) خاطر نشان کرد:از دیگر اقدامات ناحیه حضرت روح الله رحمت الله علیه مرمت و بازسازی منازل محرومین در بخش قلعه نو و تهیه و تأمین داروهای محرومین و انجام معاینات پزشکی در روستای تورقوزآباد می باشد.

 

سرهنگ کاشفی در پایان افزود: امام امت فرمودند: گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد، به همین دلیل از تمامی مسئولین شهرستان و همه کسانی که ما را در خدمت و یاری رساندن به محرومان و مستضعفان کمک کرده اند تشکر می کنم و سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در نظر دارد در سال جدید به ساخت و بازسازی و مرمت تعدادی از منازل مناطق زلزله‌زده سی سخت با اعزام گروه‌های جهادی و با کمک خیرین باقرشهری اقدام نماید.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه