× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رئیس دادگستری پاکدشت صبح امروز بصورت سرزده از ۲پارکینگ توقیفی وسایل نقلیه بازدید کرد

به گزارش ثمره نیوز؛ در راستای دستور ریاست محترم قوه قضائیه  و بخشنامه رئیس کل دادگستری استان تهران، صبح امروز (۸صبح) صیاد عبدی رئیس دادگستری به همراهی محمد شهری معاون دادستان پاکدشت و محسن تقی پور بازپرس در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال، بازدید و تسریع در تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت ها و سایر وسایل نقلیه و ماشین آلات صنعتی، کشاورزی توقیفی در انبارها و پارکینگ های در اختیار سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی و همچنین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از ۲پارکینگ خودروها و موتورهای سیکلت توقیفی و وسایل نقلیه رسوبی بصورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید رئیس دادگستری پاکدشت با تاکید بر رسیدگی فوری خواستار مشخص شدن فوری لیست دقیق تعداد و علل توقیف خودروها و موتور سیکلت ها داخل ۲پارکینگ توقیفی پاکدشت شد.

در این بازدید ۲ساعته مشخص گردید تعدادی موتورسیکلت و خودرو از سنوات گذشته در پارکینگ ها بوده که در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال آن خودروها و موتور سیکلت هایی که فاقد پرونده بودند بصورت جداگانه پرونده سازی شوند تا هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

عبدی در ادامه دستور سریع برای بررسی وضعیت پرونده های قضایی وسایل نقلیه در ۲پارکینگ شهرستان را به منظور تعیین تکلیف  و اخذ تصمیمات جدید را داد.

گفتنی است بخشی از خودروها و موتورهای سیکلت  در این ۲پارکینگ مربوط به ۸تا ۱۰سال گذشته میباشد که به انواع دلایل چون سرقتی، بدهی مالی، بدون گواهینامه، جریمه راهنمایی و رانندگی بوده که به پارکینگ ها هدایت شدند.

لازم به ذکر است در پارکینگ خاتون آباد سیصد و بیست و دو خودرو وهزار و پانصد وشصت و چهار موتورسیکلت و در پارکینگ اوقاف ۳۵۰خودرو ۱۰۰۰موتور سیکلت نگهداری می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه