× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مراسم بدرقه  1400 نفر از نیروهای شهرداری تهران تحت عنوان خادمین الحسین، از اعزام این نیروها به نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران،صدرالدین علی پور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مراسم بدرقه  1400 نفر از نیروهای شهرداری تهران تحت عنوان خادمین الحسین، از اعزام این نیروها به نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران،صدرالدین علی پور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: حدود 500 نفر از خادمین الحسین با 11 اتوبوس به نجف اشرف و حدود 800 نفر از آنها با 18 اتوبوس به کربلای معلی اعزام شدند.

وی با اشاره به اقدامات این نیروها در کشور عراق، ادامه داد: این افراد در حوزه خدمات شهری همانند نظافت، پاکسازی، رفت و روب، شست و شوی معابر و خیابان ها و جمع آوری پسماندهای رها شده در معابر فعالیت می کنند.

علی پور افزود: نیروهای خادمین الحسین غروب روز سیزدهم مهر ماه به کشور عراق اعزام شدند و روز بیست و نهم همین ماه به کشور باز می گردند.

گفتنی است؛ در این مراسم شهردار تهران، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان های حوزه خدمات شهری، معاونان و مدیران شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

پس از برگزاری مراسم، نیروهای خادمین الحسین عازم کشور عراق شدند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد