× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رئیس گروه جهادی ناحیه بسیج سلمان فارسی از استقبال بینظیر مردم از نمایشگاه کارآفرینان منطقه ۱۱تهران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز، رحمان حقی با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل خانواده های کم برخوردار از سوی گروههای بسیج اظهارداشت: طی یک ماه گذشته این دومین نمایشگاه حمایت از کارآفرینان جهادی است که در سطح منطقه ۱۱ تهران برگزار میشود.

 

وی افزود: در این نمایشگاه ۶۰غرفه به کارآفرینان جهادی منطقه ۱۱تهران تعلق گرفت که برخی از آنها خانواده کم بضاعت هستند، که موفق شدن با بهره گیری از وام های اشتغالزایی و بلاعوض که توسط گروه ههای جهادی پایگاه های بسیج جمع آوری شده توانستند کار تولید خود را آغاز کرده و اکنون ضمن ایجاد گشایش اقتصادی برای خود به تولید محصول رسیده اند و شرایطی ایجاد شده است که  به دیگران نیز کمک و ایجاد اشتغال می نمایند.

رئیس گروه جهادی ناحیه بسیج سلمان فارسی در ادامه اذعان کرد: خوشبختانه استقبال و حمایت شهروندان از نمایشگاه های کارآفرینان بسیار خوب و حمایتی است و در ۲ روز برپایی نمایشگاه بیش از ۴ هزار نفر از نمایشگاه بازدید و خرید نمودند.

 

حقی در پایان با اشاره از حمایت خیرین و گروههای جهادی در راستای برپایی این نمایشگاه‌ها یادآور شد: برای تبلیغ این رویداد بیش از ۳۵بنر در ابعاد مختلف در سطح منطقه ۱۱تهران برای اطلاع رسانی  نصب شد، علاوه از ظرفیت فضای مجازی و پیامک اطلاع رسانی نیز استفاده شد.

حقی افزود: این ناحیه قصد دارد در مناسبت‌های ملی و مذهبی در پیش رو با استفاده از ظرفیت های گروههای جهادی این نمایشگاه را در فضای شهری با کمک و حمایت شهرداری منطقه ۱۱ ، خیرین گستری و ادامه دهد

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه