× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

طاهر موهبتی مديرعامل سازمان بيمه سلامت گفت: تفكر و كلام حضرت امام (ره) حمايت از محرومان و توجه به مستضعفان است.در سازمان بيمه سلامت اين هدف را پاس مى داريم و آرمان هاى امام راحل در راستاى حمايت از محرومان را ادامه مى دهيم. به گزارش ثمره نیوز به نقل از آى هينا، طاهر موهبتى مديرعامل […]

طاهر موهبتی مديرعامل سازمان بيمه سلامت گفت: تفكر و كلام حضرت امام (ره) حمايت از محرومان و توجه به مستضعفان است.در سازمان بيمه سلامت اين هدف را پاس مى داريم و آرمان هاى امام راحل در راستاى حمايت از محرومان را ادامه مى دهيم.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از آى هينا، طاهر موهبتى مديرعامل سازمان بيمه سلامت، در آغازين روزهاى هفته ملى بيمه سلامت در حرم مطهر حضرت امام خمينى (ره) افزود: در صحبت هاى حضرت امام، كرامت و اخلاق وجود دارد و مقبوليت او به علت بعد اخلاقى امام بود و وقتى به حق محرومان مى رسيد، با كسى تعارف نداشت و اگر در كشور با مستضعفان به درستى برخورد نمى شد، براى حضرت امام (ره) قابل پذيرش نبود.

موهبتی گفت:تفكر و كلام حضرت امام (ره) حمايت از محرومان و توجه به مستضعفان است.در سازمان بيمه سلامت اين هدف را پاس مى داريم و آرمان هاى امام راحل در راستاى حمايت از محرومان را ادامه مى دهيم.

وى ادامه داد: سرلوحه فرمايشات بزرگان ما، همواره راه انداختن كار مردم و خدمت به محرومان است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد