× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

سید مجتبی موسوی گفت: داوری بخش دانشجویی دیرتر انجام شد و در ۱۷ مهرماه آثار دانشجویان بررسی شد و طبق سیاست شورا ۱۰ دانشجو برای نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی انتخاب شدند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیبا سازی شهر تهران،سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی […]

سید مجتبی موسوی گفت: داوری بخش دانشجویی دیرتر انجام شد و در ۱۷ مهرماه آثار دانشجویان بررسی شد و طبق سیاست شورا ۱۰ دانشجو برای نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی انتخاب شدند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیبا سازی شهر تهران،سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری گفت: بعد از اتمام فراخوان و ثبت نام نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی بخش های اصلی این سمپوزیوم داوری شد و هنرمندان ایرانی و خارجی انتخاب شدند.

موسوی در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه دانشگاه‌ها در تابستان تعطیل بود مهلتی گذاشتیم تا دانشجویان بتوانند آثار خود را ارسال کنند و بتوانیم با آنها مشارکت بیش‌تری داشته باشیم.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری تاکید کرد: به همین دلیل داوری بخش دانشجویی دیرتر انجام شد یعنی دوباره شورای داوری تشکیل شد و در ۱۷ مهرماه آثار دانشجویان بررسی شد و طبق سیاست شورا ۱۰ دانشجو برای نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی انتخاب شدند.

سید مجتبی موسوی افزود: اعلام نتایج انجام شده است و ۲۵ هنرمند ایرانی و خارجی در این سمپوزیوم شرکت می کنند و حضور دارند.

موسوی در ادامه گفت: هم اکنون در حال فراهم کردن مقدمات این سمپوزیوم از قبیل آماده سازی سایت و تجهیزات، هماهنگی برای ویزای هنرمندان خارجی و آماده سازی سنگ در ابعاد مختلف برای هنرمندان هستیم.

دبیر نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در پایان تاکید کرد: افتتاحیه این سمپوزیوم ۱۱ آبان ماه سال جاری است و تا چهارم آذر ماه این سمپوزیوم ادامه دارد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد