× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مراسم بهره برداری مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره (غرب به شرق) با حضور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران و خانواده […]

مراسم بهره برداری مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره (غرب به شرق) با حضور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه20 ،تسهیل دسترسی به خیابان شهید دستواره و همچنین پایانه حمل و نقلی خیابان جوانمرد قصاب را از جمله اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت:بهره برداری از این مسیر موقت، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی محلات حدفاصل مناطق 16 و 20 را برطرف خواهد کرد.

افشار گفت: با بهره برداری این مسیر، شهروندان ساکن در این نقطه از جنوب پایتخت تا زمان اجرای پروژه اصلی، از تسهیلات ترافیکی مسیر موقت بهره مند خواهند شد.

وی تعریض بخشی از مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، احداث کندروی جدید حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بعد از خیابان شهید دستواره و تعریض پل تقاطع آزادگان- دستواره را از اقدامات تکمیلی این پروژه عنوان کرد.

گفتنی است مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره (غرب به شرق) قبل از تقاطع فدائیان اسلام به خیابان شهید دستواره را متصل می کند، یک معبر 350 متری به عرض 6 متر است و عملیات اجرایی  آن با تلاش شبانه روزی معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طی یک بازه زمانی 25 روزه انجام شد.

این گزارش حاکی است پیرو پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احداث یک مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره تا زمان اجرای پروژه اصلی، عملیات اجرایی این معبر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، قرار گرفت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد