× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر، گفت: استفاده از دوچرخه در شهر تهران یکی از دغدغه‌های شهردار تهران در دوره مدیریت جدید است، سیاستی که در آن تهران صاحب روز بدون خودرو با پیشروی خود شهردار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی […]

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر، گفت: استفاده از دوچرخه در شهر تهران یکی از دغدغه‌های شهردار تهران در دوره مدیریت جدید است، سیاستی که در آن تهران صاحب روز بدون خودرو با پیشروی خود شهردار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران،با بیان این مطلب افزود: برگزاری کارگاه کاریکاتور در شهر تهران در شرایطی که از ترافیک فزاینده رنج می‌برد، می‌تواند گامی‌در جهت فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از دوچرخه از سوی شهروندان باشد.

وی همچنین گفت: این کارگاه از 21 آبان آغاز به کار کرده و تا 23 آبان ادامه خواهد داشت، 30 هنرمند برجسته کشوری که دارای مقام‌های بین‌المللی هستند، در این کارگاه شرکت کرده‌اند.

به گفته مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حوزه کارتونیسم، گرافیک و کاریکاتور هنرمندان با همکاری کارهای ترکیبی انجام می‌دهند. استاد سید مسعود شجاعی طباطبائی و استاد حسن موسی زاده به عنوان مدرس و داور در این کارگاه تدریس می‌کنند.

ضرغامی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه دکتر حناچی شهردار تهران به موضوع دوچرخه اهمیت زیادی می‌دهند قصد داریم در جامعه موضوع دوچرخه را متبلور کرده و امیدواریم بتوانیم طرح‌های خوب و ارزنده‌ای را تولید کنیم که این طرح‌ها بعد از داوری و انتخاب در سطح شهر تهران اکران شوند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد