× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران از آخرین روند پیشرفت پروژه های شهری این منطقه بازدید و بر لزوم تسریع در روند آنها تاکید کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، در این بازدید که معاونان فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و شهردار ناحیه  […]

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران از آخرین روند پیشرفت پروژه های شهری این منطقه بازدید و بر لزوم تسریع در روند آنها تاکید کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، در این بازدید که معاونان فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و شهردار ناحیه  2 و مدیر روابط عمومی این منطقه شهردار را همراهی کردند از آخرین روند پیشرفت بوستان های بانوان، خانواده و پایانه جوانمرد قصاب بازدید شد.

این گزارش حاکی است پروژه بوستان بانوان با وسعت 5 هکتار با پیشرفت بیش از 60درصد؛ بوستان و شهربازی خانواده با وسعت 2/3 هکتار و یشرفت 70 درصد، با هدف توسعه فضاهای سبز شهری این منطقه در حال احداث است.

پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در دو بخش پایانه با مساحتی بالغ بر 3.2 هکتار شامل6 خط اتوبوسرانی و 5 خط تاکسیرانی و پارک سوار به وسعت 2 هکتار با ظرفیت 570 خودرو با درصد پیشرفت بیش از 90 درصد در حال احداث است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد