× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار منطقه ۱۳ با همراهی معاونان و مدیران شهری در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز (۱۲شهریورماه) با استفاده از دوچرخه از سطح ناحیه دو بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمانزاده در این بازدید […]

شهردار منطقه ۱۳ با همراهی معاونان و مدیران شهری در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز (۱۲شهریورماه) با استفاده از دوچرخه از سطح ناحیه دو بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمانزاده در این بازدید مسیر خیابان های غفاری نسب، دماوند، اشراقی و.. را تا ساختمان شهرداری ناحیه ۲ رکاب زد و ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

مرتضی رحمان زاده از حامیان پویش سه شنبه های بدون خودرو است و از سال گذشته دوچرخه سواری را به عناوین و اشکال مختلف در برنامه کاری خود و معاونان قرار داده است و این روال همچنان ادامه دارد.

در ادامه این بازدید ، جلسه ای در ساختمان شهرداری ناحیه دو برگزار و موضوعات و مسائل احصا شده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد