× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

در راستای دستور شهردار تهران مبنی بر پیوستن مدیران به سه‌شنبه‌های بدون خودرو، معاونین سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی و شهردار منطقه 14 به این کمپین پیوستند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از  سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی و معاون توانمندسازی و […]

در راستای دستور شهردار تهران مبنی بر پیوستن مدیران به سه‌شنبه‌های بدون خودرو، معاونین سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی و شهردار منطقه 14 به این کمپین پیوستند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی و معاون توانمندسازی و کارآفرینی این سازمان ، عباسی شهردار منطقه 14 و مسئولین این منطقه، مسئولین سازمان های مردم نهاد و شهروندان در راستای روز سه شنبه های بدون خودرو و ترویج فرهنگ کار داوطلبانه از بوستان سهند واقع در خیابان پاسدار گمنام تا رو به روی ساختمان شهرداری منطقه 14 رکاب زدند.

نوری با بیان اینکه سه‌شنبه بدون خودرو‌ یادآور این نکته است که شهروندان و مسئولان با استفاده کمتر از خودروی شخصی می‌توانند به حفظ محیط‌زیست کمک کنند گفت: چنین کارهایی میتواند تلنگری به مسئولان، کارشناسان و مردم باشد ‌تا به شرایط نامناسب محیط‌ زیست بیشتر توجه کنند‌.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد