× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

 استاندار تهران در همایش بسیج کارمندان که در راستای گرامیداشت یاد شهدای کارمند برگزار شد از مدیران نمونه این شهرستان و همچنین خانواده یکی از شهدای کارمند، یکی از جانبازان، آزادگان و ایثارگران کارمند شاغل در ادارات اسلامشهر تجلیل کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار […]

 استاندار تهران در همایش بسیج کارمندان که در راستای گرامیداشت یاد شهدای کارمند برگزار شد از مدیران نمونه این شهرستان و همچنین خانواده یکی از شهدای کارمند، یکی از جانبازان، آزادگان و ایثارگران کارمند شاغل در ادارات اسلامشهر تجلیل کرد.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان در سخنانی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت روزانه و مستمر مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع اسلامشهر در حوزه های مختلف قضایی، اداری و دستگاههای خدماتی جهت رفع آنها پیگیری می‌شود.
وی بیان کرد: شهرستان اسلامشهر از ابتدای سال جاری تا به امروز براساس آمار سامانه رصد اشتغال کشور موفق به ایجاد اشتغال برای ۴۱۰۰ نفر در استان تهران و حائز رتبه نخست در این خصوص شده است.
فرماندار اسلامشهر افزود: در حوزه پروژه‌های عمرانی بنا بر گزارش سازمان مدیریت تا پایان سال طرح‌هایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در اسلامشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد