× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رسول کشت پور شهردار منطقه۲ به همراه عبدالرضاگلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و کاوه حاجی علی اکبری رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران از محله فرحزاد بازدید کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ تهران ، رسول کشت پور شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: ارتقاء کیفیت های محیطی امروزه […]

رسول کشت پور شهردار منطقه۲ به همراه عبدالرضاگلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و کاوه حاجی علی اکبری رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران از محله فرحزاد بازدید کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ تهران ، رسول کشت پور شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: ارتقاء کیفیت های محیطی امروزه یکی از مهمترین موضوعات مطرح در طرح های توسعه شهری و پروژه های نوسازی بافت های فرسوده است .

وی افزود: محله فرحزاد یکی از قدیمی ترین محله های تهران به حساب می آید که در اثر سرعت بالای رشد کلان شهر تهران از چرخه توسعه شهر عقب مانده و با فرسودگی روبه روست و این فرسودگی از کیفیت های محیطی این محله کاسته است.


شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت محیطی در این محله از وظایف مدیریت شهری است گفت: نوسازی و بهبود وضعیت محله فرحزاد در دست بررسی و اقدام است و مدیریت شهری منطقه۲ در خصوص ارتقاء کیفیت زندگی و جلب رضایت شهروندان ساکن در این محله از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد