× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همزمان با شروع فصل تابستان و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و استعداد های بالقوه و حمایت از سرمایه های ورزشی، مجموعه شهری منطقه9 اقدام به راه اندازی مدرسه فوتبال رایگان در ورزشگاه خوراکیان در محله استاد معین کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9 تهران، مدرسه فوتبال […]

همزمان با شروع فصل تابستان و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و استعداد های بالقوه و حمایت از سرمایه های ورزشی، مجموعه شهری منطقه9 اقدام به راه اندازی مدرسه فوتبال رایگان در ورزشگاه خوراکیان در محله استاد معین کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9 تهران، مدرسه فوتبال خوراکیان پذیرای 500 نفر از فوتبالیست های رده سنی 6 تا 16 سال در طول هفته از یکم تیر ماه98 شروع به فعالیت کرده و به صورت کاملا رایگان به ارائه خدمات ورزشی در عرصه فوتبال با کمک مربیان آکادمیک مورد تایید فدراسیون می پردازد.

شایان ذکر است مفاخریان شهردار منطقه به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پاک، اقدام به رکاب زنی برای شرکت در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال رایگان در ورزشگاه خوراکیان کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد