× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

با توجه به استقرار شهرداری منطقه۱۳ در مرز خسروی و به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین ، سومین اکیپ کارگری با بدرقه شهردار منطقه و جمعی از مدیران صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه اعزام شد . به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران،مرتضی رحمان زاده […]

با توجه به استقرار شهرداری منطقه۱۳ در مرز خسروی و به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین ، سومین اکیپ کارگری با بدرقه شهردار منطقه و جمعی از مدیران صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه اعزام شد .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران،مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 تهران،در ابتدای مراسم در جمع نیرو های خدمات شهری با اشاره به جایگاه والای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) گفت: شاید برای همه مردم امکان حضور در میان خیل عظیمی که رهسپار میعادگاه اربعین حسینی هستند وجود نداشته باشد، از طرفی هم لازم است در این سوی مرزها، به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی شود که اجر آن کمتر از زیارت امام حسین (ع) نیست.

همراه با اعزام نیرو های کارگری، تجهیزاتی شامل علف تراش ، چمن زن ، بیل ، جارو و اره موتوری به مرز خسروی ارسال شد .

گفتنی است ، با توجه به تعداد چشمگیر زائران اربعین در سال جاری ، نیروهای خدمات شهری مستقر به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال فعالیت هستند که با اعزام سومین اکیپ نیرو های خدمات شهری ، کیفیت خدمت رسانی همچون روز های پیشین ادامه می یابد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد