× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه9 در راستای ارتقاء سطح سلامت و نشاط شهروندان و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی، از اجرای 15 عنوان برنامه ورزشی در پهنه غربی پایتخت خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9 تهران، شهریار رشید علیپور با اعلام این خبر گفت: […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه9 در راستای ارتقاء سطح سلامت و نشاط شهروندان و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی، از اجرای 15 عنوان برنامه ورزشی در پهنه غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9 تهران، شهریار رشید علیپور با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان، شور و نشاط و پویایی بیشتر، تقویت و تمرکز، اعتماد به نفس و افزایش دقت عمل و گسترش فرهنگ ورزش همگانی، 15 عنوان برنامه در هفته تربیت بدنی با حضور سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، ورزشکاران و مربیان ایستگاه های تندرستی و کارشناسان منطقه و نواحی توسط اداره ورزش منطقه برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها شامل همایش دوشنبه های ورزشی با ورزش صبحگاهی در میدان آزادی، برگزاری مراسم قدردانی از فعالان ورزشی در سالن آمفی تئاتر منطقه، کوه پیمایی خانوادگی در بوستان جمشیدیه، برنامه خانوادگی با عنوان مسابقات دهکده خانواده در سرای محلات، مسابقات درون ایستگاهی در ایستگاه های تندرستی و مدارس منطقه، مراسم جام بانوی شهر (مسابقات بدنسازی بانوان) در مجموعه ورزشی شهربانو انجام می شود.

شایان ذکراست ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی از تاریخ 26 مهرتا یکم آبان ماه با اجرای 15عنوان برنامه ورزشی در پهنه غربی پایتخت برگزار می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد