× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اول ورزش ایران، رسما حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،آیین رونمایی از «حامی مالی فدراسیون وزنه برداری» صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱، با حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و همچنین جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان، مدیران هیات های استانی و اصحاب رسانه در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 

انوشیروانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همراه اول، اظهار کرد: ۹۳ درصد مدال های کشور در المپیک در اختیار دو رشته ورزشی «وزنه برداری» و «کشتی» است و وزنه برداری با در اختیار داشتن بیشترین مدال طلا، امیدوار است با حمایت همراه اول به موفقیت های خود ادامه دهد.

 

وی با بیان اینکه مردم بسیار پیگیر این رشته هستند، گفت: شاید در حال حاضر برخلاف بزرگیِ نام این رشته، شرایط مان در کشور چندان مناسب نیست که امیدواریم با همراهی برند با اصالت «همراه اول» در کنار این رشته ورزشی برای اولین بار، بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

 

حمید بهروزی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه همراه اول همواره حامی ورزش های قهرمانی کشور بوده است، اظهار کرد: این رشته هم جزو پر مدال ترین رشته ها است و هدف ما از ورود به بحث «حمایت مالی» نیز ایجاد شور و هیجان در جوانان کشور و استعدادهای این رشته است.

 

قائم مقام مدیرعامل همراه اول گفت: خوشحالیم که امروز همراهی و حضور قهرمانان سابق این رشته ورزشی را در بدنه فدراسیون وزنه برداری شاهد هستیم که این مهم، نوید آینده ای درخشان در مسابقات آتی از جمله رویداد المپیک ۲۰۲۴ است.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: با افتخار در این مسیر همراهی با ورزش وزنه برداری کشور حضور خواهیم داشت و بنا داریم مردم کشورمان را خوشحال نگه داریم.

 

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری و حمایت «همراه اول» از «فدراسیون وزنه برداری» در حضور نمایندگان رسانه های جمعی امضاء و مبادله شد.

گفتنی است، همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، هم اکنون حامی تیم های ملی وزنه برداری، کشتی، والیبال و ناشنوایان است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه