× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فصل سوم از مجموعه تلویزیونی "داستان یک شهر" به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمد رضا آهنج به زودی از آنتن شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فرشید محمودی تهیه کننده سریال “داستان یک شهر” با بیان اتمام تصویر برداری این سریال در نیمه خرداد ماه گفت: تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی با بیش از ۶ ماه تصویر برداری، نیمه خرداد ماه به پایان رسید اما سکانس باقی مانده این سریال که مربوط به یک صحنه تصادف است، آخرین جمعه خرداد ماه در چیتگر تصویر برداری خواهد شد.

محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال “داستان یک شهر” در حال انجام است، همچنین ترانه تیتراژ ابتدایی را امیر چهارم برای این سریال خوانده است و بزودی تیتراژ پایانی را با صدای هنرمند دیگری ضبط خواهیم کرد.

تهیه کننده سریال”داستان یک شهر” با اشاره به پخش قسمت هایی از فصل اول این سریال تاکید کرد: شبکه پنج سیما در نظر دارد برای تداعی و یادآوری داستان این سریال برای مخاطبان، هفت قسمت از فصل اول آن را قبل از پخش سری جدید بازپخش نماید.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی “داستان یک شهر” یکی از سریال های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه ۸۰ بود که دو فصل ۲۶ قسمتی آن به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی شد و اکنون بعد از ۲۰ سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفته است. داستان یک شهر، روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه ‌ساز برنامه گزارشی”در شهر” شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گود برداری غیر اصولی یک ساختمان راهی می شوند و … این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

محمودی با اشاره به تعامل با کارگردان دو فصل قبل این سریال گفت: من متنی را نوشتم و به رسم ادب از آقای فرهادی اجازه گرفتم و گفتم اگر نقطه نظری دارید بفرمایید. دوستی که مدیر تولید کارهای آقای فرهادی هستند، متن را برای ایشان ارسال کردند و آقای فرهادی نیز برای فصل جدید این سریال آرزوی موفقیت کردند.

به گفته این تهیه کننده دانیال عبادی، هلیا امامی و امین ایمانی در این سریال در نقش گزارشگران در شهر ظاهر می شوند و علی دهکردی جایگزین فرامرز صدیقی در فصل قبلی شده است.

بنابراین گزارش، یوسف مرادیان، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

داستان یک شهر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که در فصل تابستان ۱۴۰۱ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

گفتنی است: متنخب فصل اول سریال داستان یک شهراز شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۱ خواهد بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه