× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

 در دیدار مهدی شریفیان نماینده مجلس با وزیر راه و شهرسازی ضرورت تسریع در اجرای پروژه های مسکن و راه در شهرستان اسلامشهر مورد تأکید قرار گرفت. 

به گزارش ثمره نیوز،مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در دیدار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان اسلامشهر بر تأمین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن تأکید کرد.

 

در این دیدار شریفیان با اشاره به توقف چند ساله طرح کمربندی جنوبی اسلامشهر، بهارستان و رباط‌کریم گفت: علیرغم پیگیری‌های مستمر برای تأمین اعتبار و آغاز عملیات عمرانی این طرح و اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان در مصوبات سفر رئیس جمهور، متأسفانه پیشرفتی حاصل نشده و نیاز به تدبیر اساسی برای حل موانع پروژه است.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان ضمن تقدیر از اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح وضعیت راه‌های شهرستان اسلامشهر، مشارکت وزارت راه و شهرسازی در تکمیل ایستگاه متروی واوان را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

 

در ادامه نیز بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ضمن دستور تسریع در انجام عملیات عمرانی پروژه نهضت ملی، دستور مشارکت وزارت راه در تکمیل پروژه ایستگاه متروی واوان و تهیه طرح ویژه برای تأمین منابع مالی پروژه کمربندی جنوبی اسلامشهر را صادر کرد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه