× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 از برگزاری “جشنواره هفت سین مهربانی”در راستای اجرای طرح “استقبال از بهار98” در بوستان وصال این منطقه خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به خبر فوق گفت: […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 از برگزاری “جشنواره هفت سین مهربانی”در راستای اجرای طرح “استقبال از بهار98” در بوستان وصال این منطقه خبر داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به خبر فوق گفت: نوروز یکی از آیین های کهن مردم ایران زمین و فصل بهار برای ما پیام هایی همچون نو شدن، تغییر و تحول، رویشی دوباره، خانه تکانی منازل و دلها، مهربان بودن و عشق ورزیدن، دستگیری از نیازمندان، متواضع بودن، انصاف و عدالت داشتن، احترام به بزرگترها و تازه شدن دید و بازدید ها را به همراه دارد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: هرساله و در آستانه سال نو “جشنواره هفت سین” با هدف آشنایی مردم با فرهنگ ناب ایرانی-اسلامی در سطح محله های منطقه 21 تهران برگزار می شود، امسال نیز همچون سال های گذشته این جشنواره مناسبتی با مشارکت ادارات آسیب های اجتماعی و سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با حضور 30تن ازکارآفرینان در بوستان وصال ناحیه یک این منطقه برگزار شد.

 

شایان ذکر است؛در “جشنواره هفت سین مهربانی”،خلاقیت های هنری و دست ساخته های بانوان هنرمند ساکن در محله های 13گانه منطقه21 نیز در معرض نمایش قرار گرفت و به برگزیدگان هر بخش هنری جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد