× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر علی اکبر معدنی پور ریاست سابق بیمارستان و معارفه ریاست جدید این مرکز درمانی روز گذشته ١٢ اردیبهشت ماه ١٤٠٢ با حضور معاون خدمات درمانی و جمعی از مسئولین اداره کل درمان استان تهران در سالن کنفرانس بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر، مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند  علی اکبر معدنی پور ریاست سابق بیمارستان و معارفه ریاست جدید این مرکز درمانی روز گذشته ١٢ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ با حضور معاون خدمات درمانی و جمعی از مسئولین اداره کل درمان استان تهران در سالن کنفرانس بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.


بهنام پرهیزگار معاون خدمات درمانی اداره کل درمان استان تهران ضمن تقدیر از زحمات دکتر معدنی پور اظهار داشت : تغییرات در سیستم و مجموعه در راستای ارتقاء سطح خدمات است و ورود یک فرد با توان و با انرژی به سیستم مدیریتی آغازگر فصلی جدید در این مجموعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه باید در بعد درمان پیشرو باشد افزود : در سال های اخیر خدمات دکتر معدنی پور بسیار ارزنده بوده و حتی در بحث بهسازی و بازسازی بیمارستان نیز عملکرد خیره کننده ای از ایشان به چشم میخورد.


در ادامه علی اکبر معدنی پور نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی سرپرستی بیمارستان افزود : در طول حدود ٨ سال خدمت در این مرکز درمانی به عنوان سرپرست بیمارستان این دوران را به عنوان یکی از درخشان ترین دوران زندگی خود میدانم و از تک تک کسانی که در راه موفقیت این بیمارستان بنده را یاری کردند تشکر میکنم.

وی تاکید کرد : حسن عمده این مرکز درمانی این است که کارکنانی بی نظیر دارد و قطعا خرد جمعی و کار تیمی کارکنان در همه رده ها از عوامل موفقیت این بیمارستان بوده است و وظیفه اصلی ما در هر جایگاهی خدمت به مردم است.

در این مراسم  سکینه نوری پور ریاست جدید بیمارستان گفت : وظیفه همه ی ما خدمت به مردم است و این موهبتی است که خداوند به ما عطا کرده پس باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران کوشا باشیم.

 

وی در ادامه افزود : امیدوارم بتوانیم در کنار هم و با ایجاد تعامل مناسب مجموعه بیمارستان امام رضا(ع) را طبق روال قبل مدیریت کنیم و در ارتقاء و پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

در پایان مراسم با اهداء احکام جدید و لوح تقدیر از زحمات علی اکبر معدنی پور تقدیر شد و سکینه نوری پور به عنوان ریاست جدید بیمارستان معارفه شدند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه