× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از محل تصفیه خانه واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر،در این بازدیدها که مدیران کل محیط زیست، جهاد کشاورزی […]

عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از محل تصفیه خانه واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر،در این بازدیدها که مدیران کل محیط زیست، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب استان تهران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند، تصفیه خانه فاضلاب شکرت پاندا میهن نیز به بهره برداری رسید.
در حاشیه این بازدیدها اسلامشهر استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: هماهنگی های لازم برای استفاده از آب تصفیه خانه فاضلاب «واوان» در بخش کشاورزی و فضای سبز انجام شده است.
انوشیروان محسنی بندپی تصریح کرد: با راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب واوان ما ۲۲۰ لیتر در ثانیه فاضلاب تصفیه شده داریم، که صحبت‌هایی برای آبیاری فضای سبز و بخش کشاورزی با این آب انجام شده است.
وی گفت: باید تلاش کنیم، که این پساب که با این هزینه تصفیه مناسب شده است، در بخش‌های مختلف مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
استاندار تهران اضافه کرد: فرماندار اسلامشهر به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان، تمام دستگاه‌های ذی ربط در امر تصفیه فاضلاب را هماهنگ کرده و هر دستگاه باید به وظیفه خود در این خصوص عمل کند.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد