× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

درحالی که دولت انقلابی ابراهیم رئیسی مدعی برخورد با هرگونه فامیل بازی و انتصابات ابهام امیز است اما در عمل میبینیم در این دولت شاهد انتصاباتی پرحاشیه و بدور از چشم نهاد های نظارتی هستیم.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از اصلاحات نیوز،شنیده ها حاکی از آن است که بانک صادرات به حیاط خلوت اقای هادی بابایی معاون اقتصادی بانک صادرات تبدیل شده است. هادی آقابابایی علاوه بر انکه درسال۱۴۰۰ بعنوان عضو هیات مدیره بانک سینا انتخاب می‌شود؛ در ادامه در دولت ابراهیم رئیسی او با حفظ سمت هم رئیس هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات شده و هم معاون اقتصادی بانک صادرات مشغول به خدمت رسانی است.

حمزه اقابابایی برادر کوچک تر هادی آقابایی معاون اقتصادی بانک صادرات

اما طعم شیرین این خدمت رسانی به نام مردم مستضعف اما به کام برادر کوچکتر معاون مالی بانک صادرات بوده است!. حمزه آقابابایی⁩ با فشار و حمایت برادر بزرگتر که علاوه بر چنیدن پست در هلدینگ و شرکت های بانک صادرات به عنوان معاون اقتصادی بانک صادرات هادی آقابابایی اواخر خردادماه بعنوان مدیرعامل سپهر الکترونیک بانک صادرات منصوب شده است.

ایا بجز آقابابایی ام المشاغل بانک صادرات کسی نیست؟

سوال جدی که باید از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی دولت انقلابی پرسید این است که ایا فردی شایسته تر و توانمند در در جریان انقلابی وجود ندارد که اقای هادی آقابابایی این طور همزمان چندین پست مهم در چند قسمت مهم کلیدی سیستم بانکی را باید تصاحب کند؟ ایا حمایت از جوانان در دولت انقلابی صرفا باید به کام افرادی باشد که با حمایت های خاص توسط افرادی پشت پرده حمایت و پشتیبانی میشوند؟

هادی آقابابایی مدیر ابرمشاغل بانک صادرات

این در حالیست که حضور حاشیه ساز هادی آقابابایی در بانک صادرات صدای هواداران جریان انقلابی را هم در اورده است. از این رو یکی از خبرنگاران ارزشی در واکنش به حضور پرحاشیه اقابابایی در توئیتر نوشته است:

شنیده می‌شود هادی آقابابایی مدیربانکی اَبَرمشاغل که چندین پست در بانک صادرات گرفته، در چند روزه گذشته هم از گرفتن پست جدید بی‌نصیب نمانده است و گویا به هیت مدیره هلدینگی منصوب شده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه