× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار منطقه13 تهران از اعزام کاروان اهدای جهیزیه برای نوعروسان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت، ۵۰ نوعروس نیازمند صاحب جهیزیه کامل شدند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران،مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۱۳ تهران، با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه گفت: در برنامه های منطقه رسیدگی به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت را همواره مورد توجه قرار داده ایم که یکی از این ویژه برنامه ها ، تهیه جهیزیه نوعروسان است.

وی افزود: نوعروسان نیازمند منطقه از طریق معتمدین محلات شناسایی شده و با کمک سرای محله پیروزی و خیرین فعال، جهیزیه ها به این خانواده ها تحویل می شود.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: کالاهای تهیه شده برای جهیزیه شامل ۱۵ کالای اساسی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش ، سرویس قابلمه و چینی، سرویس وسایل آشپزخانه و… در قالب کاروان جهیزیه به نوعروسان تقدیم می شود.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: کاهش محرومیت ها و رسیدگی به اقشار نیازمند در اولویت فعالیت های اجتماعی است و توجه به محرومین و نیازمندان جامعه ، ایتام و خانواده های کم بضاعت همواره در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه