× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

دو پروژه بزرگ عمرانی غرب منطقه یک با هدف کاهش ترافیک بزرگراه شهید چمران – پارک وی و روان سازی تردد وسایل نقلیه در محله های شمال غرب منطقه یک شنبه 30 شهریور ماه با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، […]

دو پروژه بزرگ عمرانی غرب منطقه یک با هدف کاهش ترافیک بزرگراه شهید چمران – پارک وی و روان سازی تردد وسایل نقلیه در محله های شمال غرب منطقه یک شنبه 30 شهریور ماه با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح رسمی این پروژه که با حضور اعضای شورای شهر و مسئولان شهری تهران و شمیرانات به به انجام رسید اظهار داشت: پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه شهيد چمران ( شهيد سرهنگ خلبان نوروزي) امروز یک دسترسی جدید به منطقه ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، مقدس اردبیلی است و امیدواریم از حجم گلوگاه مقابل نمایشگاه در بزرگراه چمران کاسته شود.

وی با بیان اینکه بخشی از ترافیک به ضلع شمالی منتقل می شود، یادآورشد: همزمان با تکمیل این پروژه عرض خیابان رشیدالدین فضل‌اله نیز تعریض شد.

حناچی با بیان اینکه این کار با همکاری مجموعه نمایشگاه بین المللی اجرا شده است، افزود: این پل می تواند یکی از گره های ترافیکی بزرگراه شهید چمران به خصوص در ساعات پیک ترافیکی صبح و عصر را باز کند.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز اظهار داشت : دوپروژه احداث پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه شهيد چمران و اتصال آن به بلوار رشيدالدين فضل ا… و بالعكس كه90 درصد عمليات اجرايي آن از بهمن 97 ودرمدت كمتراز 6 ماه، به همراه طرح تعريض باند جنوبي بلوار رشيدالدين فضل ا… كه فرايند طراحي و اجراي آن در مدت 3 ماه ، در مجموع با هزينه اي بالغ بر 600 ميليارد ريال به انجام رسيده است ،بطورهمزمان آماده افتتاح و بهره برداري شد.

موسوی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری بر این بود که هر دو پروژه را همزمان و بطور کامل ، تا پایان تابستان و در آستانه مهرماه به بهره برداری برساند که این امر با پشتکار و تلاش شبانه روزی نیروهای اجرایی و همکاری نمایشگاه بین المللی در آزاد سازی گذر به نتیجه رسید و ابتدا مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت و امروز نیز افتتاح رسمی شد.

موسوی گفت: پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران به انضمام رمپ های ورودی و خروجی به طول 338 متر و طرح تعریض بلوار رشیدالدین فضل اله به طول 430 متر از بزرگترین پروژه های عمرانی غرب منطقه یک محسوب می شوند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد