× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهرداری منطقه ۸ در تحقق درآمدهای نقدی در میان مناطق ۲۲ گانه رتبه دوم را کسب کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه8 تهران، از تحقق رتبه برتر درآمدهای نقدی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون با تحقق ۲۰۰% از درآمدهای نقدی، اداره درآمد […]

شهرداری منطقه ۸ در تحقق درآمدهای نقدی در میان مناطق ۲۲ گانه رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه8 تهران، از تحقق رتبه برتر درآمدهای نقدی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون با تحقق ۲۰۰% از درآمدهای نقدی، اداره درآمد توانسته میان مناطق 22 گانه رتبه دوم را کسب کند.

وی در نشست تجلیل از کارکنان معاونت شهرسازی و اداره درآمد منطقه که نقش اصلی در کسب این رتبه را داشتند، گفت: بخش اصلی درآمدهای نقدی حاصل از صدور پروانه ساختمانی و همچنین بندهای ده گانه درآمدی است.

استقامتی ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران و کارکنان منطقه ادامه داد: شهرداری یک نهاد مردمی است و تلاش دارد از طریق خدمات رسانی گسترده به شهر و شهروندان اداره مطلوب شهر را به نحو احسن انجام دهد؛ شهروندان نیز در این زمینه می توانند با پرداخت به موقع عوارض مدیریت شهری را در ارائه خدمات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری و اجرای پروژه های جدید یاری کنند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد