× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردارمنطقه ۱۳ با ارسال پیامی،هفته نیروی انتظامی را به دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک گفت. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران،مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی بدین شرح صادر کرد: از ۱۳ تا ۲۰ مهر ماه به […]

شهردارمنطقه ۱۳ با ارسال پیامی،هفته نیروی انتظامی را به دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران،مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی بدین شرح صادر کرد:

از ۱۳ تا ۲۰ مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که این هفته در سال ۹۸ مزین به شعار “پلیس هوشمند ، امین مردم است .

هفته بزرگداشت نیروی انتظامی ، بهانه ای برای قدردانی از تلاشهای ارزنده و زحمات نیروی انتظامی در ایجادنظم ،امنیت و آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم و فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور است.

امنیت از جمله مقولاتی است که مورد نیاز اصلی و اساسی بشر است و در کشور ما یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی بحث امنیت است که همواره در عرصه های مختلف در مسیر تحقق امنیت تلاش کرده و امنیت پایدار کشور ما مرهون خدمات و زحمات فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی است.خوشبختانه در سال های اخیر ، بهره گیری از تجهیزات و فناوری های به روز و پیشرفته در امور مختلف انتظامی باعث تسهیل امور و اعتماد مردم شده است .

ملت فهیم و صبور ایران اسلامی، همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره و مجاهدت های آنان در عرصه‌های مختلف را از یاد نخواهند برد.

در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا ،این هفته را به حافظان انتظام و امنیت کشور به ویژه زحمت کشان این عرصه در منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی ، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون و سرافرازی و سعادت آنان و صحت و عافیت برای نظام اسلامی و رهبری گرانقدر را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد