× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

امام جمعه شریف آباد گفت: جریان مقاومت غزه و گفتمان مقاومت و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در ابعاد پولی، بانکی، گردشگری و کسب و کار به انحطاط کشید. غزه به فرموده رهبری عزیز امام خامنه ای(حفظه الله) هم مظلومیت است و هم اقتدار است.

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به دفاع مردم غزه در مقابل تجاوزات صهیونیستی اظهارکرد: امروز با دفاع مردم غزه یک تجمع ضد آمریکایی صهیونیستی در جهان ایجاد شد. گفتمان مقاومت، نظم نوین آمریکایی اسرائیلی را برهم زد. در واقع مقاومت معادلات جهان را برهم زد. یک جریان به ظاهر کم اما با قدرت زیاد معادلات بسیار جهانی را درهم شکست.

وی افزود: جریان مقاومت غزه و گفتمان مقاومت و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در ابعاد پولی، بانکی، گردشگری و کسب و کار روبه انحطاط کشید. غزه به فرموده رهبری عزیز امام خامنه ای(حفظه الله) هم مظلومیت است و هم اقتدار است.

خطیب نمازجمعه شریف اباد در ادامه اضافه کرد: دولتهایی که از خود اتکایی ندارند و با سفارش آمریکا به دنبال ارتباط با اسرائیل هستند مانده در راه هستند؛ کشورهای مسلمان نباید سکوت کنند بلکه عزت مسلمانان در مقاومت است.

خداپرست در ادامه با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: ۱۳آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده، نوجوان فهیم، بصیر و دلاوری است که به همه ما آموخت جوانمردی در بازو و زور و قدرت نیست بلکه در دل و ایثار و فداکاری و شهادت طلبی و دفاع از انقلاب و اسلام و دفاع از ارزش های دینی و ملی و مذهبی است.

وی در ادامه یادآور شد: سالروز شهیدان علی وردی و روح الله عجمیان از شهدای اغتشاشات سال گذشته نیز نزدیک است شهدایی که وحشیانه شکنجه شدند و عزتمندانه به شهادت رسیدند، فرهنگ ناب مقاومت را به نوجوانان ما منتقل کنیم. اگر به راحتی می شد ذهن جوانان را بدست اورد دشمن این همه برنامه ریزی ، نقشه کشی و هزینه نمی کرد. روح معنویت، خداباوری و خود باوری را در دل جوانان و نوجوانان ترویج دهیم و این کار بر عهده آموزش و پرورش و ادارات و نهادهای فرهنگی است. هرچه در این عرصه هزینه شود سرمایه گذاری برای انقلاب است.

خداپرست در ادامه با اشاره به ۸آبان ماه سالروز پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند عامل که مشخص است نبرد با اسلحه و در میدان نبرد و جنگ اما پدافند غیرعامل یعنی نبرد بدون اسلحه که دفاع بر دوش هم مسئول و هم مردم است یعنی تک تک من و شما وظیفه در پدافند غیرعامل داریم.

خطیب نمازجمعه شریف آباد اضافه کرد: پدافند غیرعامل یعنی دفاع از انقلاب، دین، جوان، نوجوان، اعتقاد، حیثیت ملی و جهانی و باید از همه ظرفیتهای کشور، خطوط و جناح ها، نخبگان کشور برای دفاع از آنها استفاده کنیم. پدافند غیرعامل یعنی آمادگی در بحران ها، تهدیدها و حوادث است و نیاز به امادگی روحی روانی جسمی و عاطفه می خواهد. امروز دفاع از کشور در برابر دشمنان خدمت صادقانه و نوکری برای مردم است

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه