× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) پس از چهار روز فعالیت (18 تا 21 مهر ماه) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به کار خود پایان داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در […]

غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) پس از چهار روز فعالیت (18 تا 21 مهر ماه) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به کار خود پایان داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در غرفه این شرکت، دستاوردها و تجارب ساخت بیش از 224 کیلومتر تونل مترو با 122 ایستگاه در معرض دید شهروندان و بازدید کنندگان قرار گرفت.

همچنین در غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،کارگاه های آموزشی با عناوین مختلف از جمله روش های روسازی مترو، واگن قطار، جایگاه متروي تهران در دنیا، مجتمع های ایستگاهی، روش ساخت تونل و ایستگاه ها و همچنین سیستم سیگنالینگ با حضور متخصصان به مدت 4 روز برگزار شد.

در این غرفه علاوه بر بخش رسانه ها که شامل مطالب منتشر شده در خصوص متروی تهران از قبل تا بعد از پیروزی انقلاب است، گالری عکس از فعالیت کارگران و تلاشگران در زیر زمین در راستای توسعه متروی پایتخت به نمایش در آمد.

لازم به ذکر است دستاوردهای برخی شرکت ها و پیمانکاران مترو از جمله شرکت مهندسین مشاور بهرو در بخش سازه های زیرزمینی، شرکت فراب در بخش تجهیزات برق و مکانیک، شرکت واگن سازی تهران در بخش تولید و تعمیر بیش از 1100 دستگاه واگن، شرکت مهندسین مشاور رهساز طرح در بخش طراحی، مطالعات و نظارت کارگاهی، شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی و شرکت پیمانکار مپنا در بخش احداث و توسعه ریلی نیز در غرفه139 شرکت راه آهن شهری تهران و حومه واقع در سالن 8 و 9 این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان از غرفه قرار گرفت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد