× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت:همزمان با “هفته جهاني محيط زيست 18 لغايت 22 خرداد ماه “، شهرداري منطقه 11 مصمم است اين رويداد جهاني را با شعار امسال مجمع عمومي سازمان ملل متحد”(UNEP) با هم براي مقابله با آلودگي هوا ” برگزار نمايد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت:همزمان با “هفته جهاني محيط زيست 18 لغايت 22 خرداد ماه “، شهرداري منطقه 11 مصمم است اين رويداد جهاني را با شعار امسال مجمع عمومي سازمان ملل متحد”(UNEP) با هم براي مقابله با آلودگي هوا ” برگزار نمايد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، کوروش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11،با بیان این که آموزش محيط زيست مي تواند در ارتقاي انسجام اجتماعي و تقويت حس شهروندي موثر باشد؛گفت: منطقه 11 با كسب رتبه برتر در آموزش هاي محيط زيستي شهروندي بر اين باور است كه آموزش ، احساس همدلي و مسئوليت پذيري را در سطوح مختلف مشاركت پذيري به ارمغان مي آورد.

خرد افزود: به منظور بزرگداشت اين هفته، اداره محيط زيست این منطقه برنامه هاي متنوعي را در قالب آموزش شهروندي به صورت چهره به چهره، استقرار ايستگاه هاي آموزش شهروندي ، بازديد از صنايع پاك ، برگزاري كارگاههاي آموزشي، نصب بنر هفته جهاني محيط زيست با استفاده از كليه ظرفيت هاي اطلاع رساني و آموزشي موجود در سطح منطقه تدارك ديده است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 پيوستن اكثريت مديران منطقه به كمپين سه شنبه هاي بدون خودرو از ديگر اقدامات نمادين و حائز اهميت در خصوص فرهنگ سازي محيط زيستي است.

او خاطر نشان کرد: محوريت برنامه هاي هفته محيط زيست مشتمل بر آشنايي شهروندان با آلودگي هوا و صنعت- آلودگي هوا و رسانه -آلودگي هوا و قانون- آلودگي هوا و مسئولين و مشاركت هاي مردمي، خانواده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد