true
true
true
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عبدالحسین رامشی ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در جمع بازرسان با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی جهت ساماندهی ، افزایش بهره وری و شفاف سازی است ، یادآور شد ، متأسفانه […]
true
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عبدالحسین رامشی ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در جمع بازرسان با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی جهت ساماندهی ، افزایش بهره وری و شفاف سازی است ، یادآور شد ، متأسفانه برخی برداشت ها و دیدگاههای نادرستی در این مورد وجود دارد . در حالیکه ارزیابی و نظارت بر رفتار و عملکرد مجموعه ای باعث رفع ابهامات و جلوگیری از بروز اشتباهات و تخلفاتی می شود که در غیر اینصورت شاید پیشگیری از آن ممکن نباشد و تبدیل به یک بحران شود .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران خاطرنشان کرد ؛ سران دفاتر اسناد رسمی افراد حقوقدان و فرهیخته و از سرمایه های باارزش جامعه هستند و با خدماتی که ارائه می دهند ، نقش مؤثری در ایجاد نظم حقوقی و تثبیت حقوق افراد صاحب حق می باشند .
رامشی تعامل شایسته و مناسب کانون سردفتران و دفتریاران و یکایک سران دفاتر را با ثبت اسناد و املاک بعنوان یک دستاورد برشمرد و افزود ؛ سران دفاتر و کارکنان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق جزو همکاران ثبتی محسوب می شوند و باید با همدلی و مشارکت بیش از پیش در راستای توسعه ثبت نوین و پیشبرد برنامه ها و سیاست های کلان سازمانی در کنار همدیگر پیش برویم تا بتوانیم خدمات به مراتب مطلوب تر از قبل به مردم عزیز ارائه دهیم .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در این جلسه خطاب به بازرسان نیز تأکید کرد ، بازرس باید تمام عیار باشد و در انجام مأموریتی که برعهده اوست همواره بر مدار قانون و مقررات حرکت کند و با رویکرد اخلاق مداری نباید خارج از تکلیف قانونی و اداری ملاحظات دیگری داشته باشد .
عبدالحسین رامشی ، با اعلام این خبر که بزودی اسکن دفتر سردفتر و دفتر گواهی امضاء موجود در دفاتر اسناد رسمی آغاز خواهد شد ، افزود ؛ در راستای اجرای سیاست های ریاست معظم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای ایجاد امنیت و حفاظت از اسناد مردم طرح اسکن دفتر سردفتر و دفتر گواهی امضاء دفتر اسناد رسمی عملیاتی خواهد شد .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران برخی نکات و توصیه های لازم را درخصوص دارا بودن فضای مناسب اداری جهت استقرار دفترخانه ها برای رفاه مراجعان و همچنین پوشش مناسب اسلامی و رفتار مناسب کارکنان دفاتر و تکریم ارباب رجوع را یادآور شد .
بنابر این خبر ، امیر مسعود فاطمیان که اخیراً بعنوان رئیس اداره بازرسی ثبت اسناد و املاک استان تهران منصوب شده است در این نشست ضمن ارائه گزارش و تشریح اقدامات صورت گرفته، گزارشی از برنامه های اداره بازرسی که براساس ضوابط و زمانبندی تا پایان سال تنظیم شده ارائه کرد . وی با اشاره به تراکم و حجم فراوان کارها خواستار تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بخش بازرسی شد .
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
true