× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نمایشگاه بزرگ شمیم کربلا روایت گر غدیر خم تا عصر ظهور در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر خواهد بود برگزار می شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ثمره نیوز،نمایشگاه نمایشگاه بزرگ شمیم کربلا روایت گر غدیر خم تا عصر ظهور  خواهد بود با محوریت آشنایی بیشتر مردم با سیره اهل بیت علیهم السلام و با بهره […]

نمایشگاه بزرگ شمیم کربلا روایت گر غدیر خم تا عصر ظهور در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر خواهد بود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ثمره نیوز،نمایشگاه نمایشگاه بزرگ شمیم کربلا روایت گر غدیر خم تا عصر ظهور  خواهد بود با محوریت آشنایی بیشتر مردم با سیره اهل بیت علیهم السلام و با بهره گیری مبلغین دینی و جهت مقابله با آسیب های اجتماعی در فضایی به مساحت 5000 متر مربع در جوار آستان مقدس امامزاده عیسی حسنی(ع)  توسط  هیات محبان الرضا علیه السلام در واوان  طراحی و اجرا گردیده است.

این نمایشگاه با مشارکت معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه واوان،معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر،سازمان فرهنگی هنری شهرداری اسلامشهر،حوزه بسیج 289 اویس قرنی، اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر و جبهه فرهنگی حضرت زهرا (س) برگزار گردیده است و از روزشنبه 9 شهریور آغاز و  تا شب عاشورا از ساعت 18 الی 24 علاقه مندان جهت بازدید می توانند در محل نمایشگاه حضور یابند.

همچنین لازم به ذکر است  نمایشگاه شمیم کربلا  همراه با مراسم خیمه سوزان در عصرعاشورا همراه با اجرای نمایش به کار خود پایان خواهد داد .

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد