× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

  شاهرخ شجری با بیان اینکه شورای عالی استان ها می تواند در راستای مشارکت کشاورزان و روستائیان در ایجاد زنجیره ها فعال باشد گفت: وزارت جهاد کشاورزی در حوزه توسعه صادرات می تواند در این زمینه تفاهمنامه داشته باشد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،شاهرخ شجری […]

 

شاهرخ شجری با بیان اینکه شورای عالی استان ها می تواند در راستای مشارکت کشاورزان و روستائیان در ایجاد زنجیره ها فعال باشد گفت: وزارت جهاد کشاورزی در حوزه توسعه صادرات می تواند در این زمینه تفاهمنامه داشته باشد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،شاهرخ شجری مدیر کل توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی اظهارداشت: شورای عالی استان ها می تواند در راستای مشارکت کشاورزان و روستائیان در ایجاد زنجیره ها و فعال کردن زنجیره ها فعال باشند.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: می توانیم در این زمینه ها تفاهمنامه ای داشته باشیم.البته شورای عالی استانها در خیلی از حوزه ها مانند اجرای طرح سیلاب، طرح های آب خیز داری، تشکل ها و همچنین در مکان یابی پروژه ها و تامین مالی  و حفاظت آن ها می تواند با مرجع به خصوص وزارت جهاد کشاورزی ، تفاهمنامه داشته باشد.  

مدیر کل توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: در زمینه زنجیره ها ما می توانیم تفاهمنامه داشته باشیم که یک گفت و گویی در این زمینه با فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استان ها صورت گرفته و قرار شد تفاهمنامه ای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها؛ آخرین جلسه فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استانها در روز چهارشنبه بیست و یکم فرودین ماه با حضور دکتر شجری مدیر کل توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و مشکلات مختلف پیرامون تولید محصولات کشاورزی و صادرات به بازارهای خارجی بحث و تبادل نظر شد.

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد