× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در سال گذشته اظهار داشت: این میزان اعتبار به‌سختی از بانک‌ها دریافت و در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفت که این میزان در سال جاری به ۸ میلیارد تومان اعتبار کاهش پیدا کرده است. به گزارش ثمره […]

معاون امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در سال گذشته اظهار داشت: این میزان اعتبار به‌سختی از بانک‌ها دریافت و در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفت که این میزان در سال جاری به ۸ میلیارد تومان اعتبار کاهش پیدا کرده است.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، ثریا شارقی معاون امور بانوان و خانواده استانداری تهران، در همایش «بانوان، کارآفرینی و چالش‌ها» در جمع بانوان کارآفرین شهرستان اسلامشهر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وام‌های روستایی که برای مشاغل خانگی در روستاها تعریف شده با تسهیلات کم‌بهره و بدون سقف در اختیار بانوان قرار می‌گیرد که به نسبت تسهیلات صنعتی با درصد بالای بهره، برای بانوان مناسب‌تر است.
معاون امور بانوان و خانواده استانداری تهران با بیان اینکه بخشی از وظیفه دولت ارائه تسهیلات به مردم و تولیدکنندگان است افزود: دولت علی‌رغم تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی در زمینه ارائه تسهیلات و خدمات بانکی کوتاهی نکرده و اگر قصوری وجود داشته و کارآفرینان نتوانستند این تسهیلات را دریافت کنند از ناحیه بانک‌ها بوده است.
شارقی ادامه داد: بیمه روستایی از جمله بیمه‌هایی است که با مبلغ ناچیزی همانند بیمه تأمین اجتماعی به ارائه خدمات می‌پردازد و زنان سرپرست خانوار و کارآفرین به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند.
وی سپس با اشاره به اقدامات انجام شده در امور بانوان استانداری تصریح کرد: سامانه ۵ رقمی به منظور پاسخ‌گویی به سوالات حقوقی، کسب و کار، بیمه، مالیات و غیره راه‌اندازی و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد و همچنین کارگاه آموزشی در رابطه با مسائل بورس نیز برای علاقه‌مندان در استان تهران دایر می‌شود.
معاون امور بانوان و خانواده استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تور سرمایه‌گذاری با حضور بانوان کارآفرین استان تهران در سه کشور آذربایجان، قزاقستان و چچن برنامه‌ریزی شده تا ضمن بازدید از فضای سرمایه‌گذاری در آن کشورها سبب رونق تولید و افزایش صادرات محصولات بانوان کارآفرینی باشیم.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد