× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش خبرنگار ثمره نیوز،صبح امروز 27 مرداد ماه،مسابقات قهرمانی کشوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشگر10 سیدالشهداء(ع) در سالن آیت الله طالقانی شهرستان ری در رشته ورزشی کاراته به میزبانی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزارشد. امیر سرتیپ سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو […]

به گزارش خبرنگار ثمره نیوز،صبح امروز 27 مرداد ماه،مسابقات قهرمانی کشوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشگر10 سیدالشهداء(ع) در سالن آیت الله طالقانی شهرستان ری در رشته ورزشی کاراته به میزبانی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزارشد.

امیر سرتیپ سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو های مسلح،در حاشیه مسابقات قهرمانی کاراته پرسنل کادرسپاه در جمع خبرنگاران گفت:در این دوره از مسابقات انتخابی رشته کاراته  بین پرسنل پایورسپاه سراسر کشور به میزبانی سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران  با حضور150 ورزشکار در 11 وزن  حاضر شده و به رقابت می پردازند.

امیر پیمبری گفت: ورزشکاران در یک مسابقات بسیار خوب و جانانه با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که منتخبین این مسابقات در رقابت های انتخابی نیرو های مسلح  شرکت خواهد کرد.

وی گفت:سیاست های جدید ستاد کل نیرو های مسلح در حوضه ورزش و آماده جسمانی توجه خاصی به پرسنل پایور کرده و امروز هم شاهد این هستیم که 150 نفر از کارکنان پایور ما به عنوان قهرمان های سپاه های شهرستان و استان ها دراین دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

پیمبری در خصوص مسابقات المپیک ارتش های جهان گفت: در سال جاری مسابقات المپیک را در پیش خواهیم داشت که در کشور چین و در 14 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.ورزشکاران منتخب نیروهای مسلح کشور در این دوره از مسابقات با حضور 180 ورزشکار در رشته های کاربردی از جمله جودو،تکواندو،کاراته،نجات غریق،کشتی،دو میدانی،تیر اندازی،والیبال و…  اواخر مهر ماه شرکت خواهند کرد و امیدوارم که ان شاءالله بتوانیم یک قدم دیگر در جهت اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیرو های مسلح  در مجامع بین المللی برداریم.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد