× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مجتبی سالک رازی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان 120 هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا(ع) در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی 10 هزار پرس غذا با همت خیرین طبخ و توزیع شد.  به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهر نوشت،مجتبی سالک رازی مسئول […]

مجتبی سالک رازی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان 120 هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا(ع) در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی 10 هزار پرس غذا با همت خیرین طبخ و توزیع شد. 

به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهر نوشت،مجتبی سالک رازی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران،در خصوص خدمات بسیج شهرداری در مسیر پیاده روی اربعین گفت: امسال در موکب 6 هکتاری علی ابن موسی الرضا(ع) در عمود 707 با اعزام 400 خادم، با ارائه خدمات شهری و فرهنگی در خدمت زائرین بودیم.

وی با اشاره به اینکه 10 مهر اولین تیم بسیج شهرداری برای آماده سازی زیر ساخت ها اعزام شد، افزود: در این موکب روزانه 10 هزار نفر اسکان داده می شدند و در 12 روز به 120 هزار نفر خدمات مورد نیاز ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص ارائه خدمات پزشکی در این موکب تصریح کرد: تیم پزشکی متخصص با همکاری شرکت شهر سالم در این موکب مستقر شدند که تا 27 مهر به بیش از 20 هزار و 500 نفر خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کردند.

سالک رازی تصریح کرد: در هر وعده غذایی 10 هزار پرس غذا با همت خیرین طبخ و توزیع شد. همچنین ایستگاه صلواتی به طور شبانه روز فعال بود. نانوایی موکب هم به همت و همکاری یک پدر شهید دایر شد. طبخ این نانوایی در روزهای اول از 5 هزار قرص نان آغاز و در روزهای پایانی به 10 هزار قرص نان رسید.

وی بیان کرد: با همت خیرین یک ایستگاه خیاطی دایر شد که به طور شبانه روزی به زائرین خدمات مربوطه را ارائه می کردند. همچنین اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران با اهدای لباسشویی و مواد شوینده به موکب و زائرین خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان گفت: امسال برنامه های فرهنگی متنوعی در موکب علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد