× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همزمان با فرارسیدن هفتم مهر روز آتش نشان، مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران، در این مراسم که با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) و به همت سازمان آتش نشانی تهران انجام شد، علاوه بر […]

همزمان با فرارسیدن هفتم مهر روز آتش نشان، مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران، در این مراسم که با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) و به همت سازمان آتش نشانی تهران انجام شد، علاوه بر خانواده های شهدای آتش نشان تهران، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی، جمعی از مدیران و کارکنان عملیاتی و ستادی این سازمان و نیز مردم شهید پرور تهران شرکت کردند.

این مراسم  در آرامگاه شهدای آتش نشان و همچنین قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، در جوار مزار شهدای گرانقدر پلاسکو آغاز و در ادامه مراسم ویژه نوحه خوانی در جوار قبور شهدای آتش نشانی برگزار شد.

در ادامه شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در آرامگاه شهدای آتش نشانی و نیز قطعه 28 شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، ضمن خواندن فاتحه، قبور مطهر این شهدای گرانقدر را عطرافشانی و گلباران کردند.

شایان ذکر است سازمان آتش نشانی تهران تا کنون 59 شهید در عملیات های امداد و نجات و خاموش کردن آتش سوزی ها و نیز 8 سال دفاع مقدس به ملت شریف ایران و مردم تهران تقدیم کرده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد