× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: برگزاری کارگاه مفهومی‌‌مرزبندی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی و هنری رودکی با هدف تبادل نظر با اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود تا بتوانیم از این نظرات در ساخت پهنه رودکی بهره ببریم. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان […]

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: برگزاری کارگاه مفهومی‌‌مرزبندی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی و هنری رودکی با هدف تبادل نظر با اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود تا بتوانیم از این نظرات در ساخت پهنه رودکی بهره ببریم.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی‌ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،در دومین کارگاه مفهومی‌‌مرزبندی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی و هنری رودکی که در محل تالار وحدت برگزار شد با بیان این مطلب با اشاره به نگرانی اهالی فرهنگ و هنر درباره فاخر شدن هنر و فرهنگ در پهنه رودکی، افزود: برگزاری این کارگاه‌ها با هدف جمع آوری نظرات و اطلاع از دغدغه‌ها و پیشنهادات اهالی فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها به ما کمک می‌کند تا در برنامه ریزی‌ها برای ساخت پروژه‌های جدیدی که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را دربر می‌گیرد خطاها را به حداقل برسانیم و بتوانیم از تک بعدی بودن پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های فرهنگی جلوگیری کنیم.

ضرغامی‌با ابزار امیدواری نسبت به آغاز عملیات اجرایی پهنه رودکی، تاکید کرد: پهنه رودکی، پهنه‌ای دارای دو نهاد هویت بخش یعنی تالار وحدت و رودکی است. ضمن اینکه رو به روی این تالار هنرستان موسیقی، انجمن حکمت و فلسفه و چند سفارتخانه وجود دارد، در خیابان نوفل لوشاتو هم تئاترهای خصوصی قرار دارند و زمانیکه اینها کنار هم جمع شوند کارکردی که شهرداری و سازمان زیباسازی به دنبال آن هستند خودش را پیدا کرده و به مرور تثبیت می‌شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد