× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: با کمک و همراهی پزشکان می‌توان طرح نسخه الکترونیکی را به خوبی و در تمام کشور اجرا کرد و به مرور ارتقا داد،زیرا فرآیندهای الکترونیکی به مرور زمان تکمیل شده و به نتیجه می‌رسند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا، طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه […]

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: با کمک و همراهی پزشکان می‌توان طرح نسخه الکترونیکی را به خوبی و در تمام کشور اجرا کرد و به مرور ارتقا داد،زیرا فرآیندهای الکترونیکی به مرور زمان تکمیل شده و به نتیجه می‌رسند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا، طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران،در نشست صمیمی با اصحاب سلامت استان اردبیل افزود: برای جلوگیری از تجویزهای غیرمنطقی و تکراری، قواعد بیمه گری به وسیله نسخه الکترونیکی هنگام تجویز اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بالاترین بار مراجعه در تصویربرداری و ام آر آی اتفاق می‌افتد و با اجرای طرح نسخه الکترونیکی می‌توان وضعیت تجویزهای غیرمنطقی را کنترل کرد.

موهبتی بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی هم حتی آخرین جایی که باید مدیریت منابع در آن انجام شود، نظام سلامت است. در این شرایط باید بیشتر از همیشه با هم مهربان باشیم و گفت‌وگو کنیم تا از این وضعیت عبور کرده و آسیب نبینیم.

این نشست صمیمی نزدیک به ۳ ساعت طول کشید و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به سوالات اصحاب سلامت استان اردبیل پاسخ داد و مشکلات و مباحث مختلف حوزه سلامت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد