× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به اينكه تا پايان سال 5 ایستگاه را در خط 7 متروي تهران وارد مدار بهره برداری خواهيم كرد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از آبان ماه به طور متوسط هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح مي شود. به گزارش […]

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به اينكه تا پايان سال 5 ایستگاه را در خط 7 متروي تهران وارد مدار بهره برداری خواهيم كرد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از آبان ماه به طور متوسط هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح مي شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، علي امام مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اينكه تا آخر امسال به طور متوسط پنج ایستگاه از خط 7 متروي تهران براي استفاده شهروندان ومسافران آماده مي شود، گفت: ساير ایستگاه‌های خط هفت شامل 6 ايستگاه ديگر در سال 99 افتتاح خواهند شد.

امام با اشاره به راه اندازی ایستگاه امام حسين(ع) و۱۴ سامانه تهویه جديد در خط6 متروي تهران،گفت: در راستاي رويكرد شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) مبني بر راه اندازي به طور متوسط هر ماه يك ايستگاه مترو، ماه آينده نيز ايستگاه مولوي در خيابان مولوي را افتتاح خواهيم كرد.

وي افزود: در صورت تامين به موقع منابع مالي؛ تا آخر سال 98 شهروندان و مسافران مترو مي توانند از 15 ايستگاه خط 7 براي تردد در سطح شهر استفاده كنند.

به گفته مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، ايستگاه هاي مولوي، برج ميلاد، شهيد محلاتي ، باقرخان و قيام جزو ايستگاه هايي هستند كه تا پايان سال آماده افتتاح خواهند شد.

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به ضرورت راه اندازي پست برق شرقي خط 7 جهت انتقال و توزيع هرچه بيشتر و بهتر انرژي در اين مسير ادامه داد: اميدواريم با راه اندازي 5 ايستگاه خط 7 متروي تهران شاهد كاهش بيشتر سرفاصله حركت قطارها باشيم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد